.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث نخستين كارخانه فناوري ساختمان مازندران

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران گفت: نخستين كارخانه فناوري ساختمان در محمودآباد احداث مي‌شود.

رسول رسولي پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره مسكن و شهر سازي شهرستان نور گفت: نخستين كارخانه فناوري ساختمان (نيك سيستم) در تشبندان محمودآباد احداث مي‌شود.
رسولي افزود: يكي از مصوبات سفر هيئت دولت به مازندران تاسيس ادارات مسكن و شهرسازي شهرستان‌ها بود كه با پيگيري مجوزها اخذ شد و اداره نور امروز شاهد افتتاح آن هستيم.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران تصريح كرد: با توجه به فراواني كار و فعاليت‌هاي مسكن و شهرسازي نبود ادارات مشكلاتي را فراهم مي‌كرد كه با تاسيس ادارات تقريبا تمام اختيارات به آنها واگذار و فعاليت خواهند كرد.
وي با اشاره به اولويت مسكن مهر گفت: با استفاده از سيستم جديد نيك سيستم كه براي سومين مرحله در كشور در نور انجام مي‌شود پروژه مسكن مهر نور در گاسگرمحله و گندياب در دهه فجر 89 افتتاح و تحويل مي‌شود.
رسولي از جذب 50 نيروي متخصص در سال گذشته خبر داد و گفت: 20 نفر به‌صورت رسمي و 30 نفر قراردادي جذب شدند كه به لحاظ نيروي انساني بهبود داشتيم و با بهره‌گيري از اين كارشناسان و روش‌هاي جديد در مسكن مهر عملياتي پيش خواهيم رفت.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران از پرداخت تسهيلات 20 و 25 ميليون توماني به متقاضيان مسكن مهر خبر داد و گفت: كساني كه خود زمين دارند و يا قصد خريد مسكن دارند مي‌توانند از تسهيلات 20 ميليون توماني قرض‌الحسنه مسكن مهر با سود چهار درصد و كساني كه از فناوري استفاده كنند 25 ميليون وام پرداخت مي‌شود و به انبوه‌سازان نيز به تعداد واحدها تسهيلات مسكن مهر تعلق مي گيرد.
احمد ناطق نوري نماينده شهرستان نور در مجلس نيز در اين مراسم گفت: مردم دولت را يك مجموعه مي‌دانند و از انسجام بين مسئولان لذت مي‌برند، زيرا وحدت و انسجام در مسئولان موجب رشد و توسعه مي‌شود.
عضو هيئت رئيسه مجلس از مسكن و شهرسازي خواست تا پيگير اعتبارات ساختمان فرمانداري نور و نيز اعتبارات احداث مجتمع اداري براي خروج از استيجاري بودن برخي ادارات نور شد.
فرماندار نور نيز با اشاره به ايجاد دو مجموعه اداري در سال 88 در نور گفت: با پيگيري نماينده شهرستان و مسئولان استاني اداره مسكن و شهرسازي و نمايندگي صنايع و معادن در نور راه اندازي شد و در پي راه‌اندازي ساير اداراتي كه در شهرستان وجود ندارد و با توجه به گستردگي شهرستان با مشكلاتي مواجه‌ايم.
عبدالله ملكي با اشاره به استيجاري بودن برخي ادارات مستقر در شهرستان افزود: ايجاد يك مجتمع اداري اين مشكل برطرف مي‌شود و اين امر نياز به مساعدت مسكن و شهرسازي و تامين اعتبارات لازم دارد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.352 seconds.